21 Ekim 2009 Çarşamba

Aylin hakkında...

Üniversiteden mezun olduğum gün aklımda şu vardı: Şimdiye kadar toplum tarafından uygun görülen şekilde yaşadım, güzelim, başarılıyım, sağlıklıyım, iyi bir ailem var, iyi okullara gittim, iyi bir çevreye sahibim, iyi bir iş buldum ama hala birşeyler eksik, dışardan göründüğü gibi mükemmel değil herşey… Bundan sonra kendimi özümü, gerçek Aylin’i, gerçek tutkumu bulmaya adıyorum dedim. Ve büyük bir azim ve kararlılıkla hep bu tutkuyu takip ettim yaşamımda. O beni bugünlere kadar getirdi, kimbilir daha nerelere götürecek.

Şimdi bir danışman ve koç olarak aynı zamanda danışanlarımın hayallerinin, tutkularının peşinden gitmelerine ve kendi özlerini, gerçek kimliklerini bulmalarına destek oluyorum. Onlar kendi yollarında ilerledikçe, kendi tutkularını yaşamaya başladıkça, benim yolculuğum daha da güzelleşiyor.

Benim için ruh – beden – zihin bütünlüğü çok önemli. Bireysel danışanlarımla çalışırken bu bütünsel yaklaşımımla o anki ihtiyaca gore farklı metodlar kullanıyorum, ama hepsinin ortak bir noktası var: kalpten kalbe çalışmam…

Cleveland, Cape Cod ve Kanada’da Gestalt öğrenimi gördükten sonra
holistik çalışmalarım için dünyanın farklı yerlerinde , farklı eğitimler aldım ve halen alıyorum. Mucizeler Kursu , Hellinger Aile Dizilimleri, Barbara Brennan School of Healing, Developmental Somatic Psychotheraphy, , Zen Terapi, Zen Meditasyon, Transformasyonel Nefes, Psycho-Noetics eğitimleri bunlardan bazıları...

Holistik çalışmalarımın yanında Türkiye’nin önde gelen koçluk firması Marefidelis’in koçlarından biri olarak, birçok büyük ölçekli koçluk ve yönetim gelişimi projelerinde yer aldım. Ayrıca İstanbul’da yapılan Eurasian Gestalt Koçluk Programı’nda öğretim görevliliği yapmaktayım.

Boğaziçi Üniversitesi’nden mezun olduktan sonra bankacılık, medya, reklam, IT, pazarlama, danışmanlık gibi birçok farklı sektörde çalışmış olmam, yönetici koçluğu çalışmalarıma bütünsel yaklaşımın yanısıra bu deneyim çeşitliliğini de getirmeme olanak sağlıyor.

Bu blog aracılığıyla sizlerle kendi yolculuğumu paylaşmak ve sizlerin yolculuğuna yoldaşlık etmeyi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder