19 Ekim 2009 Pazartesi

Ben Neredeyim?

Özüme doğru yol alıyorum,
Gündüz gece, gece gündüz.
Karanlıktan aydınlığa,
Aydınlıktan karanlığa.
Ne aydınlığın sonu var,
Ne de karanlığın.
Ne yaşamın sonu var,
Ne de ölümün.
Birşeylere son vermek isteği neden?
Ya da başlatmak isteği?
Herşey başlar, herşey biter,
Herşey yeniden başlar, herşey yeniden biter...

Başlatan kim, bitiren kim?
Yaşayan kim, ölen kim?
Ben kimim? Yaşayan mıyım, ölen miyim?
Cennette miyim, cehennemde miyim?
Cesarette miyim, esarette miyim?
Aşkta mıyım, yasta mıyım?
Ben neredeyim?

Ben her yerdeyim,
Cennette, cehennemde
Cesarette, esarette
Aşkta, yasta
Yaşamda, ölümde
Aydınlıkta, karanlıkta
Tanrı’da, şeytanda,
Yerde, gökte,
Ben her yerdeyim...

Ben sınırsızım,
Nasıl bir yere sığabilirim ki?
Sığdırmaya çalışanlara nasıl izin veririm?
İzin versem bile ruhum buna nasıl dayanır?
Kendi özümü feda etmekten başka ne çarem kalır?
Oysaki ben sınırsızım,
Ben kabına sığmayanım,
Ben her yerde olanım...

Ne bedendir benim sınırım,
Ne zihin, ne de yarattığım dünya.
Ne aydınlıktır benim sınırım,
Ne de karanlık.
Ben bunların hepsiyim, ben O’yum.
Ben her yerdeyim...Ben hiçbir yerdeyim....

Aylin Kafalı Deniz

10 yorum:

  1. İyi yolculuklar Aylin hanım... Çok keyifli bir şey blog üretimi...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kızım,şiirini annenle birlikte büyük bir keyfle okuduk.Seni candan kutluyor ve devamını özlemle bekliyouz.Eline sağlık.
    Mevlana'nın, Yunus'un şiirleri için söylediği şu yorumu biz de senin şiirin için düşündük:
    ' Ete kemiğe büründüm,Aylin diye göründüm '
    Sayfanı özlemle ve zevkle izleyeceğiz..
    Başarılar....

    YanıtlaSil
  3. "Herşey başlar, herşey biter, herşey yeniden başlar, herşey yeniden biter."

    işte tam da bu düşüncelerdeyken okudum bu içten satırları, ne güzel!
    sevgiler
    Ayşegül Dündar/ Ekim 2009

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın herşeyi başlatıp herşeyi bitirdiğimiz gibi. Belkide hep bitirmek için başlıyoruz. Söylediklerimiz hep bitirmek üzerine. 14.02.2012 Unutmadık...

      Sil
  4. Aylin Hanım,

    Şiirinizi gerçek duygularla yazdığınızı okurken hissetirdiğiniz için yüreğinize sağlık...

    Sayfanızın yakın takipçisi olacağım kesin:)

    Sevgilerimle,

    SEDA ASLAN

    YanıtlaSil
  5. Sen olmuşsun artık :)

    sevgiler

    Murat Öztabak

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Aylin, ne kadar guzel yazmissin... Paylastigin icin cok tesekkurler. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. karankigin icinde kayboldugumu dusundugum anda siirini okudun. cok etkilendim.
    semraikiz

    YanıtlaSil
  8. çOK gÜZEL bi şiir olmuş gerçekten.tebrikler...

    YanıtlaSil