26 Ekim 2009 Pazartesi

Ben'i Nerelerde Arıyorsun Sen?

Ben’i nerelerde arıyorsun sen?
Uzaktaki hedeflerde,
Olmayacak bir durumda,
Geçmiş pişmanlıklarda,
Son umut olarak da ölümde mi?

Ben’i nerelerde arıyorsun sen?
Farklı dinlerde,
İlginç kültürlerde,
Çeşitli kitaplarda,
Sayısız eğitimlerde mi?

Yıllardır arayıp durdun Ben’i,
Kah orda, kah burda,
Bıkmadan, usanmadan,
Bazen umutla,
Bazen de hüsranla.

Yıllardır arayıp durdun Ben’i,
Her yerde,
Tek bir yer dışında.
Kendin dışında...

Oysaki ben sana çok yakınım,
Nefesinden de öte.
Ben sendeyim.
Sen Ben’desin.

Uzaklarda arama Ben’i.
Aç şu kilitli kapılarını,
Kendine doğru.
Şunu iyi bil ki,
Dışarıda yok senden ötesi.

Bir görebilsen kendini
Benim gözlerimden,
Göreceksin işte o zaman
Sendeki Ben’i,
Ben’deki seni.
Ve o zaman çok iyi bileceksin,
Nerede bulacağını Ben’i.

Aylin Kafalı Deniz

3 yorum:

  1. Bir görebilsen kendini Benim gözlerimden,Göreceksin işte o zaman Sendeki Ben'i Ben'deki Seni...
    Tek kelimeyle harika...

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş yine canım... :)
    Hadi bakalım, başka kimbilir neler gelecek!

    YanıtlaSil